https://www.youtube.com/watch?v=Bv3MG-3gjks

Kuuntelin tuon  - ja kaikki muutkin Maustetyttöjen suikaisevan hyvät kappaleet - joku ilta, kun olin erittäin surkeassa mielentilassa. Nyt kuuntelin uudestaan, enkä enää itke. 

Ei meillä mene sen paremmin, monta asiaa on huonomminkin, mutta enää mun kaikki päivät ei mene perheen kanssa räytyessä. Tai siis menee, konkreettisesti ottaen, mutta kuitenkin teen samalla myös töitä. 

Äsken pidin etäpalaverissa esitelmän siitä, mitä kahden kuukauden aikana oon saanu aikaseks. Se meni hyvin. (Olipa vaikeeta jättää pois sana "ihan".) Ja pomo - joka on mitä täydellisin pomo ja vieläpä tosi mukava ja rento - sanoi, että hyvin olen päässyt jyvälle asiastani. Joten - jes - saan jatkaa töitä varmastikin tämän koeaikasopimuksen jälkeenkin! 

Pitää vaan vähentää työaikaa ehkä pikkusen vielä, en meinaa selvitä viiden tunnin päivistä tässä meidän härdellissä. 

Mutta otinpa tällaisen villin loikan, että purin tunnelmia tänne blogin puolelle kerrankin! Kun en oo kuukauteen ollu sillä lailla "vapaalla", että olisin saanu viikon työajan tehtyä ennen sunnuntai-iltaa. Mutta nyt on vähän irrotteleva olo, kun palaveri pidetty, ja vieläpä pieni Afrikan tähti -eräkin voitettu =) Ja pari pientä ja pari terveellistä herkkuakin popsittu. Lopetin sentään popsiskelun muistuttaessani itseäni siitä, että väsymys ei poistu napostelemalla. Mutta Ultra Bralla se jo kaikkoaakin!!

            Mozart    on      matematiikkaa. 
         Ultra Bra  soittaa  tilastotiedettä. 
Impressionismi halailee maailmaa. 

 

Ps.  - ja myös viimeinen väliviivoin eristetty välihuomio ;) - edellisen tekstin ASMR-väreisiin viitaten: yksi ulottuvuus saada niitä on kuunnella itselle tuttua musiikkikappaletta, joka on soitettu selkeillä sävelillä ja hyvin keskittyen. Minä käytän Griegin pianosoitantaa. Ja vaikka https://www.youtube.com/watch?v=ewgvSvm_EwQ kohdassa 12:34 toimii minulle, nyt kun koetin etsiä muitakin impressionistisia säveltäjiä enkä kuitenkaan valinnut ketään. 

Ps. 2. Ja siks tietysti on parempi mieliala, kun on kilpirauhaslääkitystä taas korjattu. Musta näyttää siltä, että sitä korjattiin samaan tapaan jo vuosi sitten, mutta olin silloin ehkä joululoman aikana unohtanu uuden viikkoannostuksen, joten olinkin huomaamatta palannut entiseen liikatoiminta-annostukseen. Voisko olla??!