Kun en usko kestäväni riekkujia, radiosta tulee koko illan pirskahtelevan hauskaa ylistysmusiikkia!

Kun minulla on suuri Miksi, sinä vastaat  - heti. 

Kun en enää kestäisi kohdata pelottavaa ihmistä, saankin sanoa etten jaksa. 

Kun kiristän liikaa kukkaron nyöriä, sinä lähetät entisen nuukailijan kertomaan mielensä muutoksesta, minulle malliksi. 

Kun suru on suurimmillaan, sille on aikaa. 

En itse osannut edes kuvitella itseäni töihin, mutta ystävän rukousten myötä sain täydellisen työpaikan. 

Kun pyydän viimeisellä toivonpisarallani, että tulisimme kesän loppuun mennessä hyvin toimeen keskenämme, muutatkin masentuneen iloiseksi päivässä. 

Kun haluan tehdä jotain sinua ilahduttavaa, tehtävä alkaa päivän tarkkuudella eikä aikaani mene yhtään hukkaan. 

Kun en halua elää, saan kitistä, mutta sinä viet minua vakaasti eteenpäin.

Kun hyvä mieleni päättyy, alammekin etsiä rakkautta.  

Kun minulle tehdään hoitovirheitä, olen levollinen ja iloitsen erehtymättömän tarkasta johdatuksesta. 

Sillä...

 

Kaikella on tarkoitus.
Ja tätä lausetta en lue vain postikortista, vaan omasta elämänhistoriastani.